miercuri, 14 decembrie 2016

Viitor

Te gandesti vreodata la viitor? Nu doar la ziua de maine, ci mai departe. Te intrebi daca toate dorintele ti se vor indeplini, daca va fi totul mai usor? Daca vei deveni cineva cunocut sau doar o alta persoana din fundal? Daca tu din viitor vei face ceea ce iti place cu adevarat sau iti vei creea o rutina din care nu mai poti iesi? Si mai ales, te intrebi daca viata te va face sa devi ceea ce tu nu iti doresti?
Eu stau seara in pat si inainte sa adorm, inconjurata de linistea noptii, imi aud propriile ganduri cum se intreaba la viitor. In acel intuneric incerc sa imi desen sperantele, uitand de trecut si de prezent. Ca si cum as avea in fata o panza, iar degetul mi-ar fi o pensula, incerc sa imi schitez viitorul. Dar niciodata nu e la fel. In fiecare seara este totul diferit, iar cu fiecare noapte, desenele mele devin din ce in ce mai confuze. Uneori sunt atat de prinsa in aceasta intrebare, incat la final ma simt obosita sa mai sper.  Dar stiu ca trebuie sa muncesc din greu daca chiar vreau ca viitorul meu sa fie asa cum imi doresc.
Tu, dragul meu cititor, te gandesti vreodata la viitor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu