miercuri, 16 iulie 2014

Life is beautiful!

     Tic-tac! Tic-tac! Tic-tac! Simt bataile ceasului in nisipul vietii. Observ cum mi se scurge printre degete toata viata, toate amintirile bune si rele. Incerc sa il opresc, dar nu pot sa imi strang palmele sub forma unui pumn. De parca nu ar mai fi ale mele. De fapt, nici nu au fost ale mele, nimic din corpul acesta lipsit de caldura. Sufletul este singurul, dar corpul niciodata al nostru. Nu a fost si nici nu va fi al nostru. In afara de suflet, totul este trecator. Ne nastem, traim, murim. Asta este ciclul vietii si nimeni nu poate face nimic. Dar cum se poate ca noi ne putem indeplini visele: am vrut sa zburam s-a inventat avionul, am vrut sa mergem pe sub pamant am inventat metroul. Dar cand vine vorba de viata, nimeni nu poate sa inventeze nimic. Atunci pentru ce mai inventam? Ca sa ramanem in istorie. Atunci cand parintele ii spune copilului "uite el/ea a inventat asta" , tu te simti mandru/a acolo. Unde acolo? Nimeni nu stie. Inca un lucru ce nu-l putem afla. De aceea e mai bine sa ramana un mister pentru a nu distruce viata. Dar stii ce? Toate misterele se vor spulbera. De ce? Pentru ca oamenii nu se opresc din a-si pune intrebari si din a incerca sa gaseasca solutii.
     Dar viata e mai mult decat doar sa inventezi. Viata inseamna sa te bucuri de fiecare moment, sa petreci cat mai mult cu cei dragi si sa gasesti oameni pasionati de aceleasi lucruri ca si tine. Sa acumulezi cat mai multe amintiri frumoase, dar si urate. De ce urate?? Pentru ca si alea fac parte din viata frumoasa. Poate acuma ti se par banale, jenante, dar mai tarziu vei spune "am trecut si prin asta" si stii ce o sa faci mai departe. Poate nu acuma, poate nu maine, dar vei stii. In sufletul tau stii ca trebuie sa realizezi ceva cu care te poti mandri, cu ajutorul caruia cei dragi vor zambi si vor fi recunoscatori ca te-au cunoscut. Viata nu tine doar de bani, ci si de abilitatile tale de a te multumi cu ce ai. Dar putini inteleg aceasta abilitate, iar mai putini o au.
     Dar nu vreau sa te plictisesc cu aceste detalii. Vreau doar sa iti spun daca ai talent, daca iti doresti ceva cu adevarat fa-o. Nu mai sta pe ganduri. Nu mai visa, ci indeplineste-ti dorintele. Asa vei stii ca viata ti-a trecut printre degetele, dar tu nu ai esuat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu